Home

Cautam staff

Hello ! Kpop Fanatic News ` Romania cauta staff ! Avem nevoie de 3 jurnalisti ( jurnalistii au doua atributiuni acelea de a cauta stiri si de a le traduce ! ) deasemenea avem nevoie de designer pentru blog ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail kpop.romania@yahoo.com daca sunteti interesati sau daca doriti mai multe detalii .
NE-AM MUTAT PE : http://kpopro.wordpress.com

vineri, 18 februarie 2011

Thunder de la MBLAQ isi doreste sa o cunoasca pe gimnasta ritmica Son Yeon Jae


Thunder de la MBLAQ a arătat recent că el ar dori să se întâlnească si sa stea în ascensiune în Coreea gimnasta ritmica, Son Yeon Jae (16).

În timpul înregistrării din această săptămână a KBS 1TV lui "Imagination Arcade", atunci când Thunder a fost intrebat pe cine ar dori să întalnească daca s-ar oferit posibilitatea, el a raspuns, "Vreau să mă întâlnesc cu Son Yeon Jae."

El a continuat, "Eu nu ma uit, de obicei, la TV, dar singurul lucru pe care il pot face (ca fan) este de a-mi face timp pentru a viziona spectacolele lui Son lui Jae Yeon. Am devenit un fan al ei încă de la Jocurile Olimpice. "

Episodul complet va fi difuzat in 19 februarie.

Source: Newsen via Nate
Translator:Sojy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu