Home

Cautam staff

Hello ! Kpop Fanatic News ` Romania cauta staff ! Avem nevoie de 3 jurnalisti ( jurnalistii au doua atributiuni acelea de a cauta stiri si de a le traduce ! ) deasemenea avem nevoie de designer pentru blog ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail kpop.romania@yahoo.com daca sunteti interesati sau daca doriti mai multe detalii .
NE-AM MUTAT PE : http://kpopro.wordpress.com

marți, 22 februarie 2011

Seungri a mers la chirurgie plastica din cauza cercurilor sale intunecate



Seungri de la Big Bang a povestit foarte puţin despre el cum nu a reuşit să scape de cercurile sale întunecate.

Difuzat pe 22 februarie de SBS "Strong Heart" a adunat unele din terminatoarele povestiri ale Coreei, care au prezentat un spirit volubil.

Cand Seungri a ascultat povestea lui Kim Dong Wan despre un moment în care preşedintele SM Entertainment, Lee Soo Man, "supradotat" cu un nas , el a fost inspirat să răspundă cu propria sa poveste de chirurgie plastica.

Seungri a mărturisit, "Agenţia mea vrut să-mi dea un cadou, de asemenea. Deoarece cercurile mele întunecate sunt foarte severe, ne-am dus la un chirurg plastic, dar doctorul a spus ca se poate repara. "

El a adăugat, "Din cauza cearcanele s-a aflat ca la ficat, sinusuri, şi ochi -. am probleme " În cele din urmă, după ce a primit diagnosticul cearcanelor care a fost incurabil, el trist s-a întors acasă.

Source: Newsen via Nate
Translator:Sojy

Un comentariu:

  1. Mda Trist dar mie oricum imi place :D You are amazing just the way you are

    RăspundețiȘtergere