Home

Cautam staff

Hello ! Kpop Fanatic News ` Romania cauta staff ! Avem nevoie de 3 jurnalisti ( jurnalistii au doua atributiuni acelea de a cauta stiri si de a le traduce ! ) deasemenea avem nevoie de designer pentru blog ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail kpop.romania@yahoo.com daca sunteti interesati sau daca doriti mai multe detalii .
NE-AM MUTAT PE : http://kpopro.wordpress.com

marți, 15 februarie 2011

Jay Park va lansa un nou album in aprilie



Cantaretul Jay Park a dezvaluit recent planurile sale pentru o lansare a unui album prin intermediul unui episod din această săptămână la "eNews".

În timpul interviului, cantareata a declarat: "Cred ca un album va fi lansat cândva în jurul lui aprilie. Acestea sunt piese amuzante care au un pop sexy la fel ca si piesele. "

El a continuat, "Am produs şi am scris versuri pentru toate cele trei cântece cu mine. Voi fi ocupat cu filmările şi albumele de eliberare, aşa că vă rugăm să fiţi atenţi la mine. "
În plus, când a fost rugat să arate abdomenul lui de "ciocolata", Jay a devenit timid şi a răspuns, "am avut grija de mine foarte mult în timpul concertului meu, dar in momentul în care am terminat, m-am oprit şi am castigat in greutate."

În cazul în care intervievatorul a ţinut cerându-i să arate, Jay timid a răspuns, "Nu ~ Nu chiar acum", dar a adăugat, "Aştept cu nerăbdare atunci când am sa scot albumul."

Source: TV Daily #1, #2 via Nate
Traducator:Sojy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu