Home

Cautam staff

Hello ! Kpop Fanatic News ` Romania cauta staff ! Avem nevoie de 3 jurnalisti ( jurnalistii au doua atributiuni acelea de a cauta stiri si de a le traduce ! ) deasemenea avem nevoie de designer pentru blog ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail kpop.romania@yahoo.com daca sunteti interesati sau daca doriti mai multe detalii .
NE-AM MUTAT PE : http://kpopro.wordpress.com

miercuri, 23 februarie 2011

Kibum de la UKiss a fost pus să părăsească grupul din cauza lipsei de competenţe?


O veste socanta a lovit astazi fanii UKiss in legatura cu membri Xander şi Kibum parasind grupul .
Kibum a explicat fiind intr-o stare de nervozitate motivul pentru care el trebuie să plece de la UKiss şi de asemenea sa isi exprime si sentimentele fata de trupa UKiss.

El a spus:

Buna ziua, eu sunt Kibum de la Ukiss .
Nu, de fapt, eu sunt Kibum care a lucrat o dată cu Ukiss.

Două luni au trecut şi eu în cele din urmă am curajul de a scrie un mesaj.
desigur, să includ, că începând cu luna februarie 2011, am avut un acord exclusiv de reziliere a contractului cu firma noastra.
Compania, care a vrut sa schimbe membrii, după ce a solicitat revocarea, a creat-o iar după acea zi, nu mai eram o parte a Ukiss.
Ca si multi oameni care au crezut, în scopul de a ramane la afaceri cu Piro Piro ...
Cred că este complet diferit plecarea din cauza lipsei de competente.

Preţuind şi gândind la Ukiss, ca nimeni altcineva nu ar putea, eu sunt mândru că niciodată nu am lăsat afacerile cu Piro Piro sa interfereze cu orice program ukiss ..
Am crezut întotdeauna in Ukiss, membrii sunt ca familia mea. deşi inima mea este întristata cu gândul de a lăsa membrii , eu respect opinia companiei ukiss avand eventual nevoie,de un înlocuitor datorită competenţelor mele care lipsesc.

Şi aşa, deşi acest lucru a ajuns la separe, am fost capabili să înveţ atât de multe lucruri şi sunt atât de recunoscător că i-am putut întâlni pe oamenii, şi membri mei ukiss.
Pentru oamenii care m-au iubit, mă gândesc întristat şi imi pare destul de rau . Mă aşteptam să particip la programe pentru un timp ceva mai indelungat.
Indiferent de unde sunt eu, indiferent de ceea ce fac, le mulţumesc tuturor dintre voi care mă vor sprijini.
Voi veni la tine ca reporter şi om de afaceri.

Mulţumesc!

Sursa:sukria@dkpopnews.net
Translatir:Sojy

2 comentarii:

  1. Nu! Nu vreau, nu vreau sa plece. Nu acum.
    Poate ca sunt egoista, dar ii vreau inapoi atat pe el cat si pe Alexander.
    Dupa aproape 3 ani, ei parasesc trupa. Nu mi'i se pare corect.
    Nu reusesc sa inteleg de ce trebuie ei 2 sa plece.
    Nu vreau sa plece! Nu vreau! :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se poate:(( este un cosmar ceea ce am vazut. La fel ca fratele lui este atat de talentat incat nu trebuie risipit un astfel de talent. Nici nu mai am cuvinte...sunt socata. Te vrem inapoi Kibum!!
    Come back you two!!! :((

    RăspundețiȘtergere