Home

Cautam staff

Hello ! Kpop Fanatic News ` Romania cauta staff ! Avem nevoie de 3 jurnalisti ( jurnalistii au doua atributiuni acelea de a cauta stiri si de a le traduce ! ) deasemenea avem nevoie de designer pentru blog ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail kpop.romania@yahoo.com daca sunteti interesati sau daca doriti mai multe detalii .
NE-AM MUTAT PE : http://kpopro.wordpress.com

miercuri, 9 februarie 2011

SS501 si Kim Jong Kyu joaca in filme se ocupa de trupa şi de noul lor album



După despărţirea de DSP Media anul trecut, membrii SS501 au demonstrat cum a fost să fie "separati, dar împreună". Kim Hyun Joong sa impus ca un actor, şi Min Jung Park a revenit cu primul său album solo, "Not Alone".

Kim Jong Kyu este, de asemenea, în picioare, înainte de linia de start a carierei sale care acţionează din nou, după ce s-au alăturat celor de la B2M Entertainment, si membrului sau Heo Young Saeng.

Actorul care aspiră auluat parte recent într-un interviu cu cotidianul sportiv şi a arătat că el va fi de lucra împotriva "Boys over flower" într-o încercare de a deveni un actor mai calificaţ.
-

Q. "Cum sa lucrezi pe cont propriu acum?"

Kyu Jong: "Aceasta mă face să cred că eu si membrii trupei. Am fost folositi pentru a glumă de a se juca în jurul tuturor fără odihnă, dar acum că eu sunt singur, sentimentul este greu de exprimat. Se simte un fel de gol. "

Q. "Studiezi actoria acum?"

Kyu Jong: "Primesc instruiri de două-trei ori pe săptămână timp de două ore la un moment dat. Când am fost cu SS501, am primit unele experiente care acţionează prin videoclipuri muzicale şi programe de varietate; acum că eu sunt intru în lumea de profesionisti, am să o fac în mod corespunzător. Există o mulţime de presiune, dar ochii mei au fost deschise la farmecul de a acţiona, iar eu sunt plin de emoţie. Există o drama Eu sunt în prezent în discuţii pentru, astfel încât decizia va fi în curând. "

Q. "Ce fel de actor nu vrei să devii?"

Kyu Jong: "Vreau să reuşesc cu abilităţile mele, nu cu imaginea" Boy over flower'. Sunt o parte din un grup de "Boy over flower", dar că nu mă face una. ... Am de gând să mă pregătesc, astfel încât să pot acţiona într-un mod care livrează emotiile mele la public. Îmi place sa lucrezi si sunt hotărât sa lucrez cu actorul Ha Jung Woo, am studiul o mulţime de lucrări ale sale. E uimitor în special în film, "Amazing Day." "
Q. "Te intalnesti cu membrii SS501 des?"

Kyu Jong: "Toti cei cinci dintre noi nu au putut să se întâlnească la o singură locaţie, deoarece încă unul sau doi este întotdeauna pe un alt program. Young Saeng-Hyung este în aceeaşi agenţie ca mine, aşa că ne întâlnim adesea şi ne dam fiecarui sfaturi sfaturi. El se pregăteşte pentru primul său album solo acum, şi l-am însoţit în timpul călătoriei sale în SUA , sa întâlnit cu reprezentanţii lui , am ajuns, de asemenea, pentru a asculta melodiile lui. Fac apel la Jung Min adesea să monitorizeze etapele sale. Uneori iau masa chiar o bautura cu Hyun Joong-Hyung. "

Q. "Trebuie să fii îngrijorat acum că activităţile tale solo se apropie."

Kyu Jong: "Înainte, membrii se puteau baza pe mine, dar acum nu au pe nimeni să depindă şi trebuie să îşi asume responsabilitatea pentru ei. Desigur Sunt îngrijorat, dar eu sunt sigur că am să mă îmbunătesc prin această ocazie. Am început să văd lucruri pe care nu am observat atunci când am fost împreună. Voi vedea membrii si activităţile lor individuale şi de mirare pentru mine în cazul în care aceste imagini diferite sunt exprimare s-au ascuns. De fiecare dată când simt că le-am crescut. Mă simt foarte mândru şi devin motivaţi să facă mai bine . Cred că am devenit ca un bici unul pentru altul. "

Q. "Sunt o multime de fani hardcore SS501?"

Kyu Jong: "I-am spus o dată fanelor mele pentru a restricţiona asteapta afara casele noastre, în schimb, ma trateaza mai bine în sălile de concert sau de difuzare. Încă de atunci, acolo a fost mult mai puţin fani sasaeng. Tatal meu mi-a spus de multe ori sa le tratez bine atunci când vin la mine, pentru că cine va fi acolo peste 10 ani. E adevărat, nu crezi? Trăiesc sentimentul recunoscător că le place de mine. "

Q. "Cand va fi lansat albumul SS501?"

Kyu Jong: "Ma gandesc uneori aproape de sfârşit de an. Agentiile noastre sunt toate diferite, deci este dificil să punem lucrurile în mişcare. Din moment ce toţi membrii noştri sunt pe aceeaşi pagină am rămas împreună, rezultatele de la acea dorinţă va veni în curând. "

Source: JoongAng Daily via Nate
Traducator:Sojy


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu