Home

Cautam staff

Hello ! Kpop Fanatic News ` Romania cauta staff ! Avem nevoie de 3 jurnalisti ( jurnalistii au doua atributiuni acelea de a cauta stiri si de a le traduce ! ) deasemenea avem nevoie de designer pentru blog ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail kpop.romania@yahoo.com daca sunteti interesati sau daca doriti mai multe detalii .
NE-AM MUTAT PE : http://kpopro.wordpress.com

miercuri, 25 august 2010

VREM ca Kpop.ul sa fie promovat in Romania!

Daca si tu vrei  ca in curand sa poti auzi pe un canal de muzica din Romania melodiile trupei tale favorite de Kpop  lasa  un comentariu la acesta postare cu"Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania" si speram sa fim auziti !

Romania vrea ceva nou !
Romania vrea Kpop !
Video 
 
WE LOVE  KPOP ! 
 

Va rog sa trimite.ti linkul acesta tuturor FanCluburilor Kpop din Romania.Thx.:)

114 comentarii:

  1. Si eu vreau ca Kpop.ul sa fie promovat in Romania !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa fie promovat k-pop-ul in Romania

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu imi doresc din tot sufletul sa fie promovat k-pop-ul in Romaniaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da k-pop in Romania ar fi tare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. woow k-pop la TV ar fi tare.

    RăspundețiȘtergere
  11. SI EU VREAU CA KPOP-UL SA FIE PROMOVAT IN ROMANIA!!!!!!!!!!!! 8-> as urla si in gura mare :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ar fi super....Sau macar in reviste.....postere....ar fi super...

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. As vrea si eu Kpop la tv in loc de Ina LOL...macar BoA xD

    RăspundețiȘtergere
  15. Da.!!Vrem kpop :D!Asa cum a spus o prietena "Romania vrea ceva nou!Romania vrea Kpop !"O SA PROMOVAM KPOP.UL ~TOGETHER~ !

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu vreau Kpop in tarisoara noastra!

    RăspundețiȘtergere
  18. K-pop-ul VA FI PROMOVAT IN ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu vreau sa fie promovat K-pop.ul in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Si eu vreau ca Kpop'ul sa fie promovat in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu vreau ca kpop-ul sa fie promovat in Romania!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  28. Si eu vreau ca Kpop-ul sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  29. mi'as dori foarte mult ca Kpop-ul sa fie promovat in Romania mi'as dori sa se difuzeze atat la televizor cat si la radio! love SHINee <3

    RăspundețiȘtergere
  30. Si eu vreau ca K-pop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  31. Si eu vrea extrem de mult ca Kpop-ul sa fie promovat in Romania. Chiar imi doresc!!!! Sa fie promovattt!!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Si eu vreau ca K-pop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  33. Si eu vreau ca K-pop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  34. Si eu vreau Kpop in Romania<3 ar fi the best thing<3

    RăspundețiȘtergere
  35. Ar fi foarte tare sa avem ceva kpop prin Romania... sunt destul de cunoscuti cei precum BoA, DBSK, Super Junior, SNSD... Kpop-ul e genial!

    RăspundețiȘtergere
  36. da Rebecca ai dreptate .kpop-ul este genial , de ex. trupa mea preferata este SS501 .. ii ador ..dar imi plac foarte mult si MBlaq , BigBang , SHINee , Ft.Island ,SuJu,DBSK ,Ukiss,Be2st,si multe altele <3 forever kpop..abia astept ziua cand o sa vad si aud o melodie cantata de o trupa coreena la un post roman de muzica :X

    RăspundețiȘtergere
  37. I agree Aiko>.< sa vad o trupa de kpop la tv creca as lesina de bucurie!!!! kpop'ul pt mn a insemnat o noua viata

    RăspundețiȘtergere
  38. da.. si pentru mine ^^ si cu siguranta pentru toti fanii kpop din Roamnia ! ~

    RăspundețiȘtergere
  39. Si eu vreau ca K-pop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  40. Si eu vreau ca Kpop.ul sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  41. kpop ftw!!! muzica actuala de la tv si radio e de 2 lei! vreau kpop!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  43. Si eu vreau Kpop sa fie promovat in Romania. Imi pare rau ca am auzit abia anul trecut de Kpop. Trupa mea favorita e DBSK, dar la fel ca si altora imi plac majoritatea : U-KISS, SHINee, Super Junior, SNSD, F(x), 4minute, After School, SS501, B2ST, MBLAQ, Infinite, Teen Top, Kara, F.T.Island etc. Sper sa vina cat mai curand ziua cand o sa vina si la noi si sa sustina un concert macar o formatie din cele enumerate si de aparitii la radio/tv nu mai spun <3. Kpop 4ever <3. E de o mie de ori mai bun decat ce se difuzeaza la radio acum...

    RăspundețiȘtergere
  44. Si eu vreau ca K-pop sa fie promovat in Romania !!! Ae fii cel mai genial lucru!

    RăspundețiȘtergere
  45. Normal ca vreau! ar fi un lucru super.Cum exista intalniri pentru fanii manga si anime asa ar trebui sa fie si pentru k-pop:X!

    RăspundețiȘtergere
  46. Weeee K-POP!!!!!
    In sfarsit Kpop in Romania astept asta de mai bine de 4 ani T.T

    RăspundețiȘtergere
  47. Vreau kpop pe programele de muzica de prea mult timp mi-ar placea foarte mult sa se realizeze ceva

    RăspundețiȘtergere
  48. Si eu vreau ca Kpop-ul sa fi promovat in Romania.
    Ar fi un lucru extraordinar pentu noi toti fanii Kpop ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  49. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania :`x
    nu numai pentru a`mi satisface eu placerile dar r fi o realizare mare pentru romania =P~
    si in plus cred ca as lesina sa ii vad pe big bang sh F.T island pe postu romanesc de muzica =P~=P~

    RăspundețiȘtergere
  50. Si eu vreau Kpop in Romania DBSK,BIG BANG,Se7en,BiRain,8-> ar fi cel mai frumos cadou din lume!

    RăspundețiȘtergere
  51. Si eu vreau k-pop in Romania!!!
    Vreau vreau vreau....
    Sper sa se ajunga la un rezultat..Ar fi extraordinar... <3333
    *fighting k-pop fans*

    RăspundețiȘtergere
  52. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!//ar fi super..mai bine kpop decat muzica difuzata acum..kpop 4eve:X..luv kpop

    RăspundețiȘtergere
  53. Si Eu vreau ca K-pop sa fie promovat in Romania !!! :X:X
    Cat mai curat
    iubesc muzica Kpop e viata mea !!

    RăspundețiȘtergere
  54. u vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania:X:X

    RăspundețiȘtergere
  55. o idee foarte sper ca ne vom face auziti ......kpop the best .....atatia artisti talentati intr-o tara mai rar ,respect pt ei si asa cum se spunea mai sus speram ca vom auzi sorry sorry sau lucifer la un post roman de muzica ...kpop fighting

    RăspundețiȘtergere
  56. super kpop doresc sa fie promovat

    RăspundețiȘtergere
  57. Si eu imi doreasc foartee mult ca K-popul sa fie promovat in Romania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ar fi...nush, doar...SUPER TAREEE:X
    daca i-as vedea pe cei de la Big Bang sau 2ne1 ori Boa, indiferent cine-ar fi[numai artist k-pop sa fie] as tipa de bucurie, as inhata telefonu' ca sa filmez, pe bune, si-as sari de fericire:))
    m-am saturat de toti...daaaa:)) mai bine nu mai zic:))
    vreau K-pop la televizor, sau macar ceva reviste, nush T_T
    TREBUIE SA FIE PROMOVAT K-POPUL!!!!!
    kpop fan foreverXD

    RăspundețiȘtergere
  58. si eu as vrea sa fie muzica kpop la tv:(( as fi cea mai happy :)) poate o sa avem in 2011 muzica k-pop la tv yo am sperat si sper k o sa avem SI EU VREAUS A FIE PROMOVAT K-POPUL IN ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  59. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania !!!
    RAIN & MBLAQ

    DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA .................................VREAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!VA ROG!!!ESTE EXACT CEEA CE MI-AM DORIT!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  60. cred ca va fi greu de realizat dar cred ca voi petrece de una singura in ziua in care il voi vedea pe Rain sau Mblaq la un post tv romanesc . . . .si daca vor apare cred ca voi afla poate din alte surse ca nu mai indraznesc sa ma uit de ceva timp la monstruozitatile de nontalente care nici nu stiu de cand au venit ca deja nu mai sunt . ...

    RăspundețiȘtergere
  61. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  62. Da eu vreau sa fie promovat...este singurul gen de muzica care il ascult si care ma scoate din orice situatie...rea sau ingrijoratoare...oameni buni avem neoie de orice ajutor din partea voastra..K-PoP Fighting!!!

    RăspundețiȘtergere
  63. da si eu vreau sa kpop.ui sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  64. K-popul ar trebui sa fie promovat in romania dar este o problema .. romania este plina de pitipoance si cocalari care nu ar trebui sa auda niciodata de k-pop pt k nu as vrea sa vad nici un manelist dansand pe vreo mel de la tvxq sau mai stiu eu cine .. totusi oamenii care stiu ce inseamna muzica au demonstrat'o comentand aici .. K-pop este muzica care da frau liber imaginatiei si de fiecare data cand sunt pe punctul de a intra intr'o depresie m'a ajuta foarte mult + ca sincera sa fiu mi'am schimbat mult modul de a gandi dupa ce am ascultat prima mel ^^ mult succes .. Kpop Fighting!

    RăspundețiȘtergere
  65. de acord cu tine , dar cred ca FIECARE POATE FACE O SELECTIE - daca este manelist cu atat mai mult nu cred ca o sa se intample pentru ca , gradul de calitate dintre cele doua genuri de muzica este cu totul si cu totul altul - paralele , S-AR JICNI PE EL DACA AR FACE ASTA =))

    RăspundețiȘtergere
  66. si eu mi-as dori din tot sufletul ca kpop-ul sa fie cunoscut si promovat in romania ar fi mult mai bn mi-as dori din tot sufletul si nu ne oprim aici facem tot posibilul ca idolii nostri sa fie cunoscuuti si dati la tv -kpop

    RăspundețiȘtergere
  67. iubesc kpop-ul as face orice ca sa aud de ei peste tot sau sa ii vad la tv este singura mea dorinta va rugam din suflet ascultatine ca nu va cerem mult este f multa lume care vrea acest lucru nu numai eu dorinta este f mare va rugam nu va cere nimeni inposibilul va rugam vrem kpop

    RăspundețiȘtergere
  68. si eu as vrea ca kpop-ul sa fie promovat in romania as urla de bucurie

    RăspundețiȘtergere
  69. iubesc kpop-ul as face orice ca sa fie cuniscut si in romania este uimitor ce se ascunde in koreea

    RăspundețiȘtergere
  70. sau dak nu se indura sa dea muzika kpop pe canalele romanesti macar poate vor sa faca un canal special unde se difuzeaza melodii numai de la ei asa mai lasam putin calculatorul dar dak nici o mel nu o difuzeaza mai e pana la un canal ...ar putea sa ia si ei exemplu din alte tari unde se difuzeaza si este super macar sa ne asculte si noua o dorinta .. vad ca multa lume are sperante si ma bucur ca nus singura iubesc kpop-ul incerc sa conving prietenii sa ask si sa promoveze kpop-ul in romania si eu mi-as dori din tot sufletul ca kpop-ul sa fie promovat din tot sufletul

    RăspundețiȘtergere
  71. Si eu vreau ca kpop'ul sa fie promovat in romania deoarece este ceva unic si nemai auzit sau vazut in tara asta. Si chiar avem nevoie de ceva nou^^

    RăspundețiȘtergere
  72. si eu imi doresc din tot sufletul ca kpop-ul sa fie promovat si cunoscut in tara noastra pt ca este cu totul deosebit si merita

    RăspundețiȘtergere
  73. Si eu vreau ca K-pop ca fie promovat in Romania!!

    RăspundețiȘtergere
  74. iubesc kpop-ul si mas bucura din tot sufletul dak ar fi cunoscut si in romania .. ar fi cv unic

    RăspundețiȘtergere
  75. Si eu ador kpopul si vreau sa fie promovat in Romania,asta e dorinta tuturor fanilor romani ai acestui gen de muzica

    RăspundețiȘtergere
  76. vreeeeeem <333 cum sa nu :X

    RăspundețiȘtergere
  77. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!!!

    RăspundețiȘtergere
  78. Posturile tv de muzica nu-si dau seama ce pierd.Daca o zi,mrg nu o zi,sa zic o ora ar fi Kpop si ar sti toti fanii din Romania cred ca ar avea acel post audienta cat n-a avut de cand a fost facut :| P bune,sunt multi,multi,multi carora le place Kpop-ul,dar cn sa ne auda 8-| aq manelele sunt in top :-< dar totusi speram sa se indure vre-o trupa de Kpop si sa se uite pe harta sa gaseasca Romania si sa vina aici :((...Vrem Kpop ce e asa greu?

    RăspundețiȘtergere
  79. Haideti sa promovam Kpop-ul in Romanica Noastra!.Daca lumea ar asculta acest gen de muzica s-ar simti in al 9-lea cer...*ca altii*... DECI!!! PROMOVATI KPOP-UL IN ROMANIA!!Si eu vreau sa fie promovat k-pop-ul in Romania!!

    RăspundețiȘtergere
  80. Avem si ocazia sa promovam kpopul in Romania...Bigbang se pregatesc de un turneu international iar Romania este pe lista posibilelor "destinatii"...dar pt a-i aduce la noi trebuie sa strangem cat mai multe voturi...pentru a vota trebuie sa intrati pe pagina oficiala Big Bang [http://www.facebook.com/BIGBANG] sa dati like si apoi sa intrati la global event [http://www.facebook.com/BIGBANG?sk=app_206193956067212] si sa dati like la Romania...Hwaiting!

    RăspundețiȘtergere
  81. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!!!! Ar fii minunat !!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  82. si eu vreau ca , kpop sa fie promovat in koreea....sa ii vad la tv sa o vad pe sooyoung(snsd) ,iu,nana(after school),jiyoon(4minute),son dam bi,sandara(2ne1),jaekyung(rainbow),victoria(f x),fei(miss a),ji eun(secret),jiyeon(t-ara),ivy,hyori etc.. chiar si trupele de baieti...... imi plac cum canta rau de tot ....abea astept o noua auditie cum a fost cea de pe youtube........pacat ca nu am reusit sa ma inregistrez ,poate auzeau si ei de romania atunci...........oricum :-j sper sa apara acest gen in curand prin tarisoara asta amarata :-j

    RăspundețiȘtergere
  83. VREAU CA KPOP SA FIE PROMOVAT IN ROMANIA!!!!!!! omg omg can`t wait :)

    RăspundețiȘtergere
  84. waw ar fi ca un vis devenit realitate daca ar da kpop la tv:(( as tipa in gura mare de fericire

    VREAU CA KPOP SA FIE PROMOVAT IN ROMANIA!!!!!

    kpop FIGHTING

    RăspundețiȘtergere
  85. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  86. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania!! ;x

    RăspundețiȘtergere
  87. Si eu vreau Kpop in Romania!!!!

    RăspundețiȘtergere
  88. Si eu vreau sa fie Kpopul promovat in romaniaa..shi sa nu ma mai credea colegii ciudata :)...shi sa pot dansa il linishte pe muzik asta :XX pe care o ador..:XX..xD...shi sai vad pe baietzii mei..!! :XX BEAST IS THE B2ST!!

    RăspundețiȘtergere
  89. in*..linishte..scz nam vaz..ca am greshit..:DD

    RăspundețiȘtergere
  90. Sa fiu sincera,sunt o fana infocata kpop si mi-as dori foarte mult ca in Romania sa se faca cunoscut kpop-ul.

    RăspundețiȘtergere
  91. "Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania"

    RăspundețiȘtergere
  92. Si eu vreau Kpop-ul promovat in Romania!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  93. gabriela luv hyun seung9 noiembrie 2011 la 12:50

    Sincer si eu as vrea k kpop-ul sa fie promovat in ROmania...desi nu cred asta...Cate nu au promis astia ca fac si nu sau tinut de cuvant....eu una sunt o mare fana a muzici kpop..Mie imi place mai ales trupa B2ST[hyun seung :X:X:X:X:X] dar si super junior,shinee,tvxq....as vrea sincer sa vad la tv videoclipuri cu ei etc....sau reviste cu ei....NE-AM SATURAT DE MANELE.....nusthiu ce naiba ne place la unii sa asculte manele...sunt oribile....:-&:-&:-&....B2ST e cea mai tare trupa :X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  94. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  95. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  96. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  97. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  98. Si eu vreau ca K-POP sa fie promovat in Romania!!! ^^

    RăspundețiȘtergere
  99. Si eu vreau ca K-POP sa fie promovat in Romania !!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  100. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  101. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  102. Si eu vreau sa fie promovat Kpop in Romania

    RăspundețiȘtergere
  103. Eu vreau cel mai mult sa fie promovat KPOP-ul in Romania!Vreau sa aud de BIGBANG,CNBLUE,B1A4,BOYFRIEND,SS501,2PM,SHINee,BoA,IU,si toti ceilalti pe care nu iam numit da la care ma gandesc mai ales trupe de baieti si vreau melodii cu G Dragon si T.O.P!PROMOVATI KPOP-il!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  104. Si eu vreau sa fie promovat Kpop in Romania!Stiu ca acum se asculta Gangnam Style la noi in tara dar exista sute de melodii kpop ce trebuie auzite!!!La fel cum fanii manelelor si fanii melodiilor de club au canale de difuzare,vrem si noi un canal de difuzare pentru Kpop.Nu va cerem mult!Fanilor de Kpop,sa ne UNIM!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  105. Am fost ieri in mall si am trecut pe la electronice.Am mers ce am mers si m-am dus la televizoare.Acolo am vazut un videoclip cu SHINee(o trupa kpop de baieti).Daca nu eram cu mama va spun sincer ca nu mai plecam acasa pana se inchidea:))
    Vreau sa fie promovat Kpop-ul in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  106. WE LOVE KPOP !
    Si eu vreau ca KPOP sa fie promovat in romania!

    RăspundețiȘtergere
  107. Si eu vreau ca Kpop sa fie promovat in Romania

    RăspundețiȘtergere
  108. Si eu vreau ca kpop.ul sa fie promovat in Romania !!

    RăspundețiȘtergere
  109. Da si vreau mai multe concerte kpop in Romania. Pe BiBang, JYJ, Hyuna, 2ne1, etc.

    RăspundețiȘtergere