Home

Cautam staff

Hello ! Kpop Fanatic News ` Romania cauta staff ! Avem nevoie de 3 jurnalisti ( jurnalistii au doua atributiuni acelea de a cauta stiri si de a le traduce ! ) deasemenea avem nevoie de designer pentru blog ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail kpop.romania@yahoo.com daca sunteti interesati sau daca doriti mai multe detalii .
NE-AM MUTAT PE : http://kpopro.wordpress.com

sâmbătă, 4 decembrie 2010


Kim Kyu Jong si Heo Young Saeng -primul fanmeeting




Membrii formatiei SS501-Heo Young Saeng si Kim Kyu Jong au tinut o conferinta de presa inainte de fanmeeting pe data de 4 decembrie,“Kyu Jong & Young Saeng STORY IN SEOUL".

Kyu Jong a dezvaluit putin din planurile de viitor ale grupului spunand:"M-am intalnit cu colegii saptamana trecuta si am discutat despre viitorul album SS501 care va fi realizat anul viitor.Am vrut mai intai sa reusim in activitatile solo si apoi sa ne reunim ca SS501."


Vocalistul principal Heo Young Saeng va realiza un album solo anul viitor in timp ce Kyu Jong se concentreaza pe cariera sa in domeniul actoriei.

De asemenea,Kyu Jong a vorbit despre cariera sa solo :"Vreau sa invat cum trebuie de aceea o iau pas cu pas.Am simtit ca restul membrilor trupei vor putea sa atinga cel mai inalt nivel in domeniul filmului doar prin mult efort."
In final,Young Saeng a adaugat:"Atata timp cat ii am alaturi pe hyungs singurul lucru care ne ramane de facut in viitor este sa mergem pe un nou drum impreuna!!!"


Fanmeeting-urile lor vor continua in mai multe tari din Asia!

----------------------
Sursa:ObseSS501 Romania
Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501

2 comentarii: